Som vanligt.

Åh vad jag är trött. Onsdagar är alltid så långa. Lägg då till att jag är lite halvsjuk (alltså förkyld, inte bara i huvudet) så har man ju recept på att vara rätt utmattad.
Men jag har ju åstadkommit en himla massa nödvändigt idag. Jag har räknat volymen på rätblock, räknat ut hur mycket energi det går åt att fylla ett badkar med 40-gradigt vatten, och.. Okej, jag kanske inte har åstadkommit så himla mycket ändå.
Men jag har hunnit göra ett svenskaprov om satsdelar (det tog ungefär en kvart och var helt onödigt att oroa sig för.) också! Duktigt.
Sen har jag varit på dans.
Jag var som vanligt opepp.
Det var som vanligt jätteroligt när jag väl var där.
Jag failade som vanligt rätt mycket.
Jag har som vanligt en massa blåmärken.
Jag är som vanligt alldeles slut.
Men som sagt, det var rätt awesome ändå. Som vanligt.

Nu hade jag säkert något mer givande att säga egentligen. Men min hjärna la av någonstans i eftermiddags och nu är jag trött.

Just det. Jag skulle bara meddela världen om att Gossip Girl gör mig glad.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0