Mogen_tjej_93

Tänk att något så trivialt och egentligen ganska trist som en sjukdom kan göra min morgon så sjukt mycket bättre! Alltså, inte sjukdom på min sida. Men spanskaläraren! Det innebär ju då att första timmen på denna måndag morgon, spenderar jag i biblioteket, lyssnandes på fin musik (dock inte lika uppskattad av mina vänner) och gör ingenting alls av värde. Och det är ju faktiskt inte helt fel.
Fast.. jag kan väl förstå om min underhållning inte uppskattas, ändå.
(I ett rum på bibblan. De andra försöker plugga.)
Hanna: Är det nån som har en datamus?
Jag: Men ååååååååh, ni måste lyssna på denna låten! Den handlar om datamöss!! (Sätter på Electric banana band - Jag vill ha en datamus.)
Jag:"Sen vill jag ha en datamuuuuus, och han ska få ett eget huuuus, och han ska heta Klas, som jag, och stava Klas med snabel-aaaaaaaa, och han ska slippa cyberspejs, och internet och webb och grejs, och han ska slippa att bli stöööööörd av någon liten datanööööörd!"

Om jag nu ska vara lite sympatisk och sätta mig in i andras situation, kanske jag kan förstå att det inte alltid är så himla kul att ha mig i samma byggnad, när man ska försöka plugga.

Over and out hälsar jag och Kl@s.

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHHA :D

2010-02-03 @ 15:20:57
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0