I've got this under control

(Okej, jag är tillbaka. klarar mig inte länge utan att få skriva av mig någonstans & bloggen är en vana som jag inte är beredd att ge upp!)

Idag är en bra fredag. Trots att det kräksnöar (väldigt bra verb för övrigt!) och sådär.
Jag har varit en duktig dotter och köpt golv på ikea åt föräldrarna.. Sen var jag på H&M.
Det är ju rätt farligt att vara där om man heter Miranda Simmons och när sin enda inkomst är studiebidraget.
But I can't help myself! Så nu sitter jag här hemma och är en randig t-shirt (blå och vit, mycket nödvändigt faktiskt), svarta leggings med nitar och en blå mössa rikare. Så det är ju ganska fett, ändå!

Och där har vi dagens rapport .

Och förresten! Good Shoes – Under Control

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0