Better to be hated than loved for what you're not



En bild från i måndags när jag var lite mera piff och lite mindre sjuk. (ps. Lägg märke till Babyshamblestshirten i hörnet, jag är så jäävla indie.)

Jag är trött och förkyld.. Så jävla jobbigt alltså! Ah, näsan och ögonen bara rinner. Inte helt okej.

Men jag är rätt glad ändå. Har ätit lite choklad, tittat på lite Gossip Girl, är klar med historian, livet är rätt okej ändå.

Mindre hett att det är skola imorgon.. Kommer inte orka mig igenom dagen om jag mår som jag gör nu alltså! Men jag får försöka kämpa. Man kan ju inte stanna hemma bara för att man är lite förkyld, liksom! Jag missar ju så förbenat mycket, och det funkar ju inte. Så jag får släpa mig upp, se ut som en snorig zombie med tårar i ögonen hela dagen. Det funkar väl.

För att bli på bättre humör, lyssnar jag på Marina And The Diamonds – Hollywood. Himla fett, alltså!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0