Värd dag

Jaha... vad blev det av denna dagen? Något vettigt gjort? Har jag börjat packa, skrivit, eller möjligtvis gjort något skolarbete som måste bli klart innan jag åker?
Eh, näe.
Jag har varit på Lucia med bästa Hanna vilket var fett mysigt. Sådär en gång om året med en massa tända ljus kan ju det där med att gå i kyrkan vara ganska mysigt, minst sagt. Dock gjorde jag en ganska stor fail när manskören tågade in och sjöng.
"Det är så himla coolt med manskören ju! När jag blir gammal så ska jag lätt vara.. eeh.. vänta. eh, nä. Sorry.

Känns ju genomtänkt, och sådär. Ännu en ambition i livet som inte lär bli uppfylld (jag har också en dröm om att leva mitt liv som en riktigt tjock och mysig katt. Känns inte heller helt möjligt, tyvärr.)

Nu ligger jag i sängen och är allmänt ganska seg. Äter en himla massa choklad, tittar på Gossip Girl, och väntar på att pajken ska komma hem från parken så att jag kan somna gott. Typ. 

Fast.. det där med att somna låter ganska lockande ändå.

Kommentarer
Postat av: Natasha

sv; jag läste det du skrev precis innan jag skulle på kristian anttila, och tänkte på det hela vägen dit. så oerhört fint! och du ska absolut inte skämmas för som du sa, du är ju inte den enda!

2010-12-12 @ 20:01:27
URL: http://nothingpersonal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0