Goodbye England, covered in snow, typ.

Kanske borde berätta. Att jag kom hem till jul. Efter allt krångel så har jag aldrig känt en sån lättnad som när planet lyfte i torsdags... Alltså, London är underbart, men fy fan vad jag ville hinna hem och inte missa hela julen.. Och det gjorde jag ju inte heller! Blev ju lite knäppt sådär att komma hem, sova i sisådär tio-tolv timmar (i min egen säng!!) och så bara, "det är julafton idag!" men, så himla skönt att vara hemma.
Och London var väl rätt så mer än helt okej. Massa shopping och fetaste You me at six.
Det var bara det där med snön och det faktum att vi höll på att inte komma hem som inte kändes lika bra. 
(alltså, ni ser ju. Det där är extremt för London.)
Men nu mår jag ganska bra ändå. När jag kom hem fick jag fint fint fint besök och fick äntligen tjata ut lite grand med bästa Hanna. Och sen var det ju jul vilket inte är helt fel.. Idag fetaste engelska julmiddagen och sedan dö i soffan med film och syster. Och imorgon får jag äntligen träffa fina pojken. Och på måndag fina vännerna!
Livet är helt okej nu ändå ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0