But then I knew that very soon you'd leave me, But it's all right, Now I'm not frightened of this world, believe me.

Kult att komma hem till en fredag med verkligen ingenting spännande framför sig. Men.. jag får väl hitta det fina i att hänga lite med far och bror, äta massa (alltså, verkligen massa) choklad, ligga i soffan och titta på idol... Och ta igen mig på juklalendern och Gossip Girl och Never Mind The Buzzcocks och allt det där. Kan väl bli rätt fint det med, kanske. 

För övrigt rätt fet dag idag, i ordets dubbla bemärkelse. Att slippa dubbel naturkunskap på grund av luciaövning är coolt. Att sedan sitta i oasen och dra största tjockaste klassfikat är också rätt bra. (dock inte så smart när det är lunch precis efter och jag ba "nej men pepparkakorna var min lunch")

Att jag fick höra att jag såg ut som en lågstadieelev var väl också rätt kul. eller, det var ganska så möjligtvis inte alls menat som en komplimang egentligen men jag äter mitt juleskum och ba "tack that was totally the look I was going for"  och skuttar vidare, typ.
(ser totalt mogen och vuxen ut och ba var fick dom det ifrån)
Men ja. Nu tänkte jag fortsätta med att göra absolut ingenting egentligen.
Ray Davies – Days/This Time Tomorrow (fettfettfett lyssna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0