trött

Jag har varit lite upptagen sedan jag uppdaterade. Typ, med livet och sånt. 
Eller egentligen inte, men .. jag orkar ingenting. 

Vad har hänt den här veckan?
- jag har varit ett nervöst vrak och spelat extremt dåligt på mitt beting i gitarr
- hängt i skolan och inte gjort något vettigt med min studietid
- hängt med finaste pojken
- bakat gingerbread! På riktigt alltså, pepparkakor med orange glasyr på huvudet. Ginger ginger bread. Coolt som fan.
- kommit till skolan en onsdagmorgon och insett för typ, femte gången att jag kunde haft sovmorgon till halv elva om ensembleledaren förstod grejen med att man kan säga till eleverna om man är sjuk.
- haft street och dött av trötthet
Nu tänkte jag typ, packa väskan och gå och lägga mig. Tänker stiga upp vid halv sex och simma imorgon bitti (och kan endast skylla idiotin på mig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0