London

Läget idag? Lite bättre än söndag faktiskt. Efter sisådär sexton timmar sömn blev jag lite mindre neurotisk och emo och sådär. Så igår och idag har vi gjort det bästa av situationen - alltså att vara strandsatt i London några dagar innan jul utan några pengar kvar. Och när jag väl accepterat det så är det ju ganska okej att vara här faktiskt. Fast ja, det hade ju varit ganska fint att befinna sig på estetfest just nu och vara med på skolavslutningarna imorgon. Men... Livet är ju ändå rätt okej här också. Idag har vi ätit massa mat på camden market och även varit lite bildade och kulturella och gått på museum. Och så har vi kanske suttit och tittat på inbetweeners i typ en timme eller så. Och nä, jag hade ingenting vettigare att säga. Bara att jag hoppas hoppas hoppas att vi kommer hem till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0