Läget

Hm. Jag tänkte sova nu faktiskt.
Kan bara rapportera att jag har stööört jävla skitont i fem av mina tio fingrar på grund av pepparkaksbaket igår. Världens största brännskador, typ. Eller.. kanske inte. Jag googlade brännskador för att få perspektiv på livet och kommer nu få mardrömmar. Inte att rekommendera faktiskt. Men.. jag har typ, väldigt stora blåsor i alla fall. Gör typ, fett ont. 

Men det var ju inte det jag skulle säga. Skulle mer säga, so long fuckers för imorgon sådär vid sex nån gång ska jag åka till freaking LONDON! Känns typ, hur bra som helst faktiskt. Eventuellt kanske kommer jag nog definitivt sakna vissa människor en del. 
Men, ändå. Freaking London. Jag är så himla pepp. Alldeles sjukt.
Sååå jag tänkte mest säga att jag kommer ha det så himla himla bra och det hoppas jag att ni också ska ha.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Josefin

2010-12-16 @ 21:59:05
URL: http://josefinb
Postat av: Josefin

Åh vad kul med London! :D

2010-12-16 @ 21:59:39
URL: http://josefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0