Ilandsproblem

Shitshit. Jag har precis kommit på att jag faktiskt åker till freaking London på onsdag morgon. Har i och för sig peppat som en idiot i en månad och räknat ner dagarna, men, ändå. Känner mig lite oförberedd. Har inte lagt en tanke på vad jag ska packa. Eller förberett ett CV på engelska så att jag ska kunna ragga praktikplatser på alla roliga affärer. Och idag är planerna att hänga med finaste pojken och gå på Lucia. Lär inte orka något idag, med andra ord. Bra gjort. 

För övrigt funderar jag på vad man ska ta på sig om enda planerna är att gå på lucia i kyrkan. Jag har ju liksom ingen koll på vilket dresscode som gäller. Tyvärr orkar jag inte alls klä upp mig idag. Men om alla kommer vara helt fina vill jag ju inte komma och se skabbig ut.
Vilka problem man kan ha, va.

Kommentarer
Postat av: H

Ja, nu blev det ju inte med finaste pojken utan med mig istället... Men jag hoppas att det dög...

2010-12-11 @ 19:49:28
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla in min gärna me ;D

2010-12-11 @ 20:39:08
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0