Ambitiöst

Känner mig som en duktig människa nu, alltså. 

Min bror och min far har åkt iväg till London för att.. hänga där och kolla på fotboll och sånt. Så det är lite tomt här hemma. Och framför allt är det ingen som fredagsstädar! Och plockar fram frukost åt mig och sånt där. (nä jag är typ, inte bortskämd. Pappa ska väl också äta frukost? hehe.)

Så idag när jag kom hem från skolan och allt såg ungefär ut som när jag gick hemifrån imorse (alltså inte jättecoolt) tänkte jag ta tag i mitt liv. Så jag satte på städlistan och plockade undan i hallen och vardagsrummet (och bli imponerade nu, vänner! För mig som är så himla lat är detta väldigt duktigt gjort och inte alls nåt man gör bara sådär nån gång om dagen.) 
Och när jag sedan gick in på mitt rum så insåg jag ju att det såg ju verkligen förjävligt ut på mitt rum. 
Så jag tog tag i mitt liv ytterligare och städade. Hela. Mitt. Rum. 
Alltså, på riktigt. Hängde in kläder i garderoben istället för att slänga in dem, damma av allting, typ, dammsuga överallt och sådär.
Som sagt, bli imponerade. Jag inser att det här kanske är ganska normalt beteende för de flesta. men jag är inte världens mest pedantiska människa och är mycket stolt över detta.
Såpass stolt så jag var tvungen att skriva ett långt inlägg om det.
Men nu tänkte jag.. äta. eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Duktigt! :D



snart är det du och jag som är i London.

Åh vad jag är helt superpepp! :D

2010-12-03 @ 22:00:51
URL: http://frictionhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0