Största problemet ever

Första skolveckan betyder givetvis att det är nollning och inspark och allt vad det innebär.  Jag är pepp och tycker ju att varje ursäkt att få klä upp sig är skitkul.

Inte lika kul när jag inser att jag har det största i-landsproblemen av dem alla - Jag har ingenting att ta på mig!

Alla gråter med mig. Ehe. Nej, men jag har provat och provat och det finns väl en outfit som jag gillar men den har två problem - ett, jag ser gravid ut i kjolen, och två, jag kan inte gå i skorna
Eftersom det är skorna och kjolen som gör hela saken så är det ingen het idé ändå.

Jag ville ju ha klackskor så att mina något av mina två par snyggskor får vara ute på äventyr och vara snygga på mina fötter för en gångs skull (istället för att se fina ut på bokhyllan). Men efter att ha provat kläder i typ en halvtimme har jag insett att fy fan vad obekvämt det är. Skulle jag gå runt så en hel kväll hade jag nog kanske antagligen dött.
Och då är ju converse egentligen enda alternativet att ha på fötterna. Och converse och klänning kan jag ju ha varenda dag. Jag vill ju inte gå på inspark och se likadan ut som jag gör varje dag, fast med lite mera smink. Where's the fun in that? Men jag orkar inte heller ha klackskor eftersom jag prioriterar att kunna dansa, gå, stå och leva framför att se snygg ut i fötterna.

Det är inte lätt att vara ytlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0