Trött som döden

Jag är så trött ända in i hjärtat nu.
Första skoldagen fick ett annorlunda slut eftersom jag fick en tillfrågan att åka till Malmö sådär efter skolan för att se Johnossi och Band of Horses. Inte helt fel! Lite hem och panik och sen åka med fina Linda och två till ända till Malmö. Jag försökte strunta i min shyness och satt och pratade massa strunt. Fint. På grund av matpaus missade vi lite Johnossi men vi trängde oss fram lite grand och såg bra i alla fall. Vi såg lite av Against Me och hela fina, fina Band of Horses och däremellan hann vi springa runt lite i fina Malmö.

Inga bilder har jag och är lite för trött för att formulera mig bättre än såhär. Fint vare, i alla fall. Och så är det ju en bit till Malmö också. Och tillbaka. Jag kom i säng klockan halv tre. Måttligt trött idag, alltså. Men vad gör man inte för lite livemusik innan sommaren hinner ta slut helt och hållet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0