Svammel

Åh, nästan ett dygn med min kossa nu! Jag älskar den. Är inte riktigt redo att skiljas ifrån den.
Alltså är jag fortfarande mognaste tjejen i stan. Fint äre!

Annars har jag mest gått och.. varit extra söndagig. Tittat på Gossip Girl och ätit chips, typ. Det kan man ju behöva ibland.. Eftersom mitt liv är så himla krävande annars, liksom.. eh.. eller kanske inte. Men ändå.

här tänkte jag lägga in en bild på mina blåa naglar (älskar nya nagellacket!) och min fina blåa secondhandskjorta.. Men sen kom jag på att det är ju ändå söndag. Då är jag aldrig snygg. Så ni slipper. Titta på kon istället. Den är fin. Hahaha alltså jag sitter verkligen och psykopatskrattar åt mig själv och tycker att jag är jätterolig och tänker att "nuu jävlar tycker alla att jag är dum i huvudet!".. sånt tycker jag är kul.

Men eh, nu ska jag sluta svamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0