Skrytigt värre

Trött tjej här!
Har haft veckans jobbigaste dag. Sjukt jobbiga lektioner, lunch vid kvart i elva, och då ska jag orka sitta och låtsas vara smart på dubbla psykologilektioner till halv fyra också. Dör nästan av trötthet och hunger. Peppt.

Men jag dog ju inte. Istället gick jag hem, packade väskan och tränade! Alltså, jag gymmade. Själv. On my own. Efter skolan när det är typ.. folk där. Alltså, massa människor. Som inte är pensionärer.
Herregud, när jag upptäckte detta höll jag på att vända. Men det kändes liiite mesigt när jag väl hade kommit that far. Så jag har tränat helt alldeles utan kompis för första gången! Utan att dö!
Jag är ganska stolt.

(Ja, jag inser att detta är något som de allra flesta skulle se som en ganska självklar och enkel sak som inte alls är läskigt men.. Jag är ju jag. Och när jag gör saker som jag är rädd för blir jag stolt. Typ, så stolt att jag väldigt gärna vill skryta för alla. Även om det handlar om någonting som egentligen är värt att bli stolt över. Frågor på det?)

Så nu är jag väldigt trött, i alla fall. Det var liksom det jag hade tänkt komma till lite tidigare i inlägget egentligen. Typ, hej, jag är trött, därför lyckas jag blogga ännu sämre och tråkigare än vanligt.

Nu tänkte jag titta på partiledarutfrågningsgrejen på ettan.

Ja, det där skrev jag bara för att försöka lura i folk att jag är bildad och bryr mig om politik och är smart och sånt.

I själva verket ska jag lägga mig i soffan, äta ananas och sticka på min pippitröja.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0