Seventeen is just a test

Äh. Ingen kul kväll.

Jag är emo för att jag är sexton, inte kommer in på ställen med åldersgräns, inte har ett jobb och därför aldrig har råd med något, och för att jag inte har körkort.

För det är såhär, att det finns så mycket som jag vill göra hela tiden. Speciellt nu på sommaren. Sommaren som bara blir ingenting, sommaren som skulle bli så jävla bra och istället mest blir ätande, ältande och sovande.
Jag hittar hela tiden spelningar som jag vill gå på. Att bara få vara någon annanstans, att få stå mitt i en folkmassa, att få hoppa och dansa och sjunga med som att ingenting annat spelar någon roll egentligen, att få höra låtarna som går på repeat i högtalarna hemma på riktigt.
Det är ju där jag vill vara.

Men på grund av... ja, anledningarna ovan, så är jag inte i den situationen så ofta som jag vill. Alls.
Och jag vet att jag kommer se tillbaka på detta och tänka "äh, sluta lipa jävla fjortis" men just nu är allt jag tänker
"jag hatar att vara sexton och mitt liv suger!"

Men sen är jag ju gärna lite melodramatisk också.

Så jag överlever nog. Jag ska bara tycka lite synd om mig själv så kanske jag återkommer och är glad imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0