Rätt nice

Det är ju så att jag har gärna en tendens att vara lite melodramatisk i livet.

För nu visar det ju sig att saker och ting brukar ändå ordna sig rätt fint ändå.

Imorgon ska jag hänga med fina vänner en stund på kvällen.

På onsdag ska jag åka till Stockholm och hänga med min fina kusin, spana hipsters på sööööder, och shoppa.

På lördag ska vi titta på finaste friidrottsfrida som ska springa på DN-galan.

På söndag får jag åka med finaste Lina och Frida hem till Gislaved igen.

På tisdag åker jag med fina Linda till göteborg och ser finaste Timo Räisinen och Donkeyboy och José Gonzales!

På tisdagen efter det åker jag och fina Lisa till göteborg och ser fetaste All Time Low!

Jag är rätt glad nu igen. Och, för att citera Linda, för trött för att vara såhär pepp.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så sjukt bra!

Se, ditt sommarlov verkar ju inte alls vara speciellt planlöst! :D

2010-08-03 @ 20:51:47
URL: http://frictionhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0