Läget just nu

På grund av förkyldning och brist på organisation från min sida så blev det inte av att jag åkte till hufvudstaden idag, men jag ska snart boka bussen och åka imorgon istället!
Jag låtsas inte om att jag är förkyld, jag tänker ha nässprej och alvedon närvarande at all times och låtsas att jag är frisk, hade jag tänkt mig.

Sen är det också ganska trevligt att det bara råkar vara så att både Frida, Lina och Stephanie befinner sig i Stockholm vid samma helg! Så planen är att jag ska titta på DN-galan på lördagen, och sen på kvällen, om allt går som vi vill, så är det tänkt att vi ska gå ut och äta och det skulle ju bara vara så förträffligt!
Sammanfattningsvis är jag rätt pepp at the moment.

Nu är det bara så att jag kanske skulle ta tag i mitt liv och städa upp på rummet så att Steph kan sova här inatt, och så kanske kanske ta tag i hela organisationen till resan också så jag vet var jag ska och sådant.

Men först? Lite lunch och lite Gossip Girl, tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0