Givande inlägg

Jag glömde ju skriva ännu en anledning till att jag är död idag. Jag kände igår eftermiddag när jag var pepp att ja, det gör ingenting att jag kommer hem mitt i natten, det är väl en toppenidé att träna imorgon bitti på vår sovmorgon, så gör vi! Så det lovade jag.
Såateeeh, efter cirka fem timmars sömn steg jag upp och packade väska och gick och gymmade. Klockan nio på morgonen. På min sovmorgon. När jag hade sovit i fem timmar. Tränade.
Alltså, jag har fan blivit störd i hela huvudet, om man ska använda sånt språk.
I alla fall. Sen har jag varit i skolan. Hållt mig vaken på alla lektioner. Den värsta tröttheten har inte infunnit sig förrän nu. Och alla vet ju att det man gör när man inte orkar/vill något annat är att blogga. Hence uppdateringen.

På tal om bloggar, förresten! Den här terminen ska ESMK09 ha det fantastiskt nödvändiga ämnet datorkunskap två (!) gånger i veckan.
Vår första uppgift var att skaffa en blogg! Inte vilken blogg som helst, givetvis. Man kan ju inte bara gå och ha kul. Nä, den skulle handla om vad vi gjorde på lektionerna också.

Om någon mot förmodan skulle fundera på vad jag hittar på (och får i uppgift att skriva om, givetvis) så hittar man det på den innovativa och spännande http://mirandasdatorkunskap.blogspot.com/ .
Märk väl den spännande titeln! Dör så kul. Typ inte. Men eftersom det är meningen att stackars läraren ska titta på våra bloggar, så tänkte jag att det är ju bäst att vårda språket och underhålla mig själv så jag har skrivit så pretentiöst jag bara kan (vilket är svårare än vad man tror när man skriver om något som man inte kan något om!). Skrev ett jättelångt inlägg om absolut ingenting. Och det är faktiskt värt att kolla in den eftersom jag la in bästa låten ever (nästan, i alla fall) i slutet av inlägget. Wohoo!


Kommentarer
Postat av: Ella

Hahah, jag var exakt likadan förr. Hatade att träna. Numera köra jag 3 ggr/vecka + 2 ggr löpning.



Alla mina gamla högstadie kompisar bah WTF?! hahaha.



Sv: Sant, sant. Men ändå - lite hetare med C än med A tycker jag nog. :)

2010-08-26 @ 21:46:32
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0