Ett inlägg om egentligen ingenting (som alla andra, då.)

Jag skulle städa mitt rum idag. Och så började jag. Sedan hittade jag en massa fina tidningar. Då hamnade jag på golvet och klippte ut alla fina bilder istället. Jag han stört mig på att det finns lite vit tapet kvar i hörnet på min vägg, så jag tänkte sätta ihop ett fagert kollage som jag kan sätta upp där.


"Heej jag heter Miranda och jag har sån jävla cool vägg och det såhär ser det ut när jag är i full färd med att piffa väggen lite extra och bara råkade ställa mig upp och dansa runt lite till Biffy Clyro sådör som man gör"

Ah typ så. Eller nä. Mitt golv är täckt av saker så jag kan inte direkt dansa runt även om jag vill. Om jag faktiskt ville ta en bild när jag är i full färd med att dansa runt (vilket jag gärna gör mest hela tiden annars) så skulle jag se ganska mycket mer mongolid ut än vad jag gör på bilden.. Men ah. Jag ville ju mest visa upp min hypertuffa prickiga tröja från Monki.

Men nu ska jag fortsätta klippa.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0