Blommiga klänningar och annat som jag tänker på

Rätt fin lördag trots inställda planer att hänga med fina vänner ikväll måste jag säga.
Visserligen började den liite för tidigt, när mamma kom och väckte mig lite innan nio. Det är rätt modigt. Men jag lyckades stiga upp och efter lite frukost, kläder och läppstift (okej, det var väl mest bara jag) satte vi oss i bilen, mot Borås! För trots all aska så gick flyget från London imorse och vi skulle hämta min farbror som är här och hälsar på.
Eller, för min & systers del innebar det mest lite shopping.
Jag försöker ju hålla mig borta från affärer eftersom jag bara shoppar upp en himla massa som jag borde spara till annat (gitarr & festivaler & sommaren, typ).
Jag var inne på Indiska och blev kär.

Liksom.. HEJ KOM OCH BO I MIN GARDEROB?
Men som sagt, jag har lite andra prioriteringar på mina pengar så jag stod emot begären. Samma sak på H&M, jag ville ha ungefär allt men köpte bara en BH (en tråkig sådan dessutom, marinblå?? -.-) Bra mig själv!
På Gina var jag tvungen att give in to the temptations.. Så nu är jag en blommig klänning rikare och lite gladare! Och jag lovar, den var på rea. Plus att den är användbar.. för att vara en blommig klänning. Rätt casual, liksom.
Om jag orkar och om kameran vill så kanske jag blir ego och tar lite kort.

Men nu, mis amigos. Nu tänkte jag sitta och lyssna på min fina Popadelicaplaylist, läsa NME och bara vara.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

sv: Tack, nu vart jag allt glad! xx

2010-04-26 @ 00:06:56
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0