Jag är så jävla creddig

Ovanligt nice dag för att vara onsdag, måste jag utan tvekan säga!
Dagens diskussion var på lunchen när vi pratade om barndomens musik.
Dagens WTF var när pajkarna påstod att de inte visste vilka A-teens var. Jag misstänker att jag fick en del blickar när jag skrek över halva matsalen "Allvarligt?? Är du seriös?? Vad har ni haft för jävla barndom om ni inte vet vilka A-teens är????
Sedan blev resten av dagen lite nostalgitripp. När jag väl hade spelat lite A-teens för alla som ville höra (och de som helst ville slippa) så ville jag ju fortsätta.
Det blev lite så att samhällslektionen bestod av inte så mycket research inför uppsatsen som ska handla om Irish Republican Army (mums på internationella konflikter säger jag bara!) och lite mera skönsång till S Club 7, A-teens och Shebang (som för övrigt fortfarande är asnice!)
Men det är ju inte alls helt fel. Dagens disappointment var lätt att Bubbles (Rock the World, ni vet) inte finns på Spotify.

S Club 7 – Bring It All Back

Men nu känner jag att klockan plötsligt sprang iväg. Jag måste duscha innan jag kan lägga mig och sova.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0