Tankar

Ganska vanlig måndag. Jag var dålig på baslektionen. Jag har haft lite ångest över diverse saker lite till och från. Sådär allmänt trassliga tankar. Tankar som sätter stopp för att jag tycker att att livet är rätt jävla bra ändå, tankar där jag är allmänt jävla besviken på mitt liv.
Men ja. Vad gör man?

Orkar inte bli alldeles deppig över på grund av mina hjärnspöken som säger att jag inte är värd nåt.
Så jag gör såhär. Jag öppnar fönstret, andas lite luft, spelar lite gitarr, tittar på fina bilder i ELLE. Beundrar myströjan som jag adopterade av pappa som ser ut som en gammal matta men som jag tycker är rätt fin att titta på. Bara tänker på ingenting.

Gosetröjan. Och jag.
Typ så.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Myggan

De låter som bra grejer att göra när de jobbiga tankarna bor i ens huvud. Fin myströja :)

2010-04-26 @ 21:42:58
URL: http://metrobloggen.se/cheerfulness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0