Påsk

Det är sjukt hur skratt kan få mig att känna mig så jävla ensam.

Påskafton idag. Ganska fin dag. Tills nu när jag började deppa ihop lite smått utan anledning.
Annars har dagen som sagt varit fin. Soligt ute, jag firade med min blommiga favoritklänning. Gick en runda med min syster, (som jag för övrigt har kommit läskigt bra överens med idag) ätit lite lunch, sjungt med systern, så seriöst jag pallar bland folk.. men ändå, för att vara jag.
Sen satt jag jag vet inte hur länge, ute i solen, åt påskägg och läste. Härligt, att bara koppla ihop mina egna tankar en stund, koncentrera sig på någon annans fiktionära liv.
Sen har jag ätit, och nu äter jag lite mera godis. Lyssnar på She & Him och vill få vara lite glad.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0