Panik

Jag kan berätta att jag hatar vårt internet just nu. Eller typ för det mesta. Men speciellt nu. Det tar på mina nerver att aldrig veta om anslutningen funkar om typ.. nästa minut. Värst är det med spotify. För vad är jag utan spotify? Nej alltså precis.
Jag försöker lugna mig genom att lyssna på The Turtles – Elenore för att vem blir inte glad av en låt där textradn gee I think you're swell infinner sig helt utan ironi?
Fast sen får jag panik för att spotify kanske tappar sitt connection ut i cyberrymden och jag får klara mig helt utan The Turtles och resten av soundtracket till the boat that rocked. Inte okej.

Kommentarer
Postat av: yne

Har exakt samma problem! Blir så fruktansvärt irriterad. Nätverket fungerar varken för mig eller min syster, vill helst av allt bara slå sönder den förbannade routern-eller-vad-det-nu-är. Så jag snyltar på grannens nätverk istället. Heja!



Svar: Tack! Det, liksom, värmer verkligen. Det är sådana som du som får mig att återfå hoppet om mänskligheten samt tycka att jag duger som jag är. Så tack igen!

2010-04-13 @ 15:34:28
URL: http://yne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0