Nattlig underhållning (oj som fan vad fel det lät!)

Hm.
Nu har jag haft en trevlig kväll med ett smått konstigt slut måste jag säga.
Jag och söta Jessica har suttit och kollat på Twilight och tjatat.. Och det är ju inte helt fel.
När jag efter en kort cykeltur sådär på kvällen har hittat hem igen, tänkte jag ju gå och lägga mig, rätt motiverat eftersom klockan var sådär runt halv ett.
Men nä.
Min bror hade lite filmkväll och han och hans vänner bestämde sig för att sätta ihop ett litet band såhär mitt i natten, as you do.
Jag tänkte lite grand, if you can't beat them, join them, eftersom jag inte kunde somna, kunde jag lika gärna gå ner.
Så jag har hört den vackra låten You Fat Bastard ungefär tre gånger. På en rätt dålig synt och en lätt ostämd bas, ikopplad i en rätt dålig förstärkare. V a c k e r t !
Men vadå, det var ju minsann lite underhållning sådär innan läggdags!

Men nu ska jag minsann sova. Länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0