Lite ego och lite lista.. Som vanligt.


Jag ville ju hemskt gärna visa upp min fina nya klänning för hela världen.  So there it is. Och så min fina väska som jag sydde en påsklovsdag av ett ikeatyg.
Sen kan man ju ignorera min obäddade säng och fokusera på bilden över mitt huvud på fina Mr. Doherty.

Idag har jag gjort diverse saker.. Vissa lite mera nyttiga, vissa lite mindre nyttiga. Jag har..
Skrivit lite Naturkunskapsarbete.
Suttit ute i solen.
Skrapat färg från bänken på baksidan som jag ska måla om (jag röstar på prickigt, får se vad resten av familjen tycker)
Träffat mina fina, fina vänner.
Suttit på GIS i solen och tjötat (och kollat på fotboll.. Eller tja, beror på vad man menar med kollat.)
Läst NME
Spelat gitarr (typ allt utom mina läxor och det jag ska kunna till när jag ska tenta av A-kursen. Oh crap)

Men ja. Helg slut. Nu har jag tänkt sova. Imorgon börjar en ny vecka.. Men det känns rätt okej. Tänker inviga veckan med blommig klänning (givetvis!) och trots musikteoriprov, matteprov och andra ångestmoment så känns allt lite lättare när jag vet att veckan avslutas med en resa till Huskvarna.

Slutbabblat.. Sova var det ju.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0