Komikern själv!

Åh, jag måste bara berätta.
Igår när jag var ute i det dystra regnet fick jag värsta inspirationsinfallet. Om det nu är ett ord, men alltså, ja.
Jag gick där i skogen och började asgarva, åt mig själv. Jag har kommit på kanske bästa skämtet i hela världen!
Eller, det tyckte jag i alla fall just då när en joggare sprang förbi mig och gav mig en blick som att jag hade rymt från ett mentahsjukhus, när jag stod och skrattade.

Men okej. Here goes.. Bästa skämtet kanske någonsin, som jag har kommit på alldeles själv.

Alla barnen hade hästsvans, utom Rut, för hon hade knut!


Jag är så jävla fyndig.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

sv: klart du vagar! ga in pa www.londonsvenskar.com och lar kanna andra tjejer o killar som oxa vill flytta till london/redan bor dar. :) att flytta till london som au pair var det roligaste jag nansin gjort!

massa kramar

2010-04-10 @ 03:32:39
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0