Jag gillar ju listor.

Vad har jag hunnit med en måndag som denna?

- Upptäckt att det inte var någon bra ide att pressa en blomma i skåpet (den ruttnade och det luktar kompost i hela skåpet nu)
- Hållt ett (ganska dåligt) tal om the Libertines
- Sagt "Kommer detta påverka mitt betyg?" två gånger i olika ämnen. Dra egna slutsatser.
- Sprungit ut från engelskan på grund av brandlarm
- Varit jätterädd på grund av röklukt
- Stått ute och sjungt och fått konstiga blickar av diverse andra klasser
- Kommit in igen och upptäckt att både jackan och basen är oskadda.
- Haft en baslektion som faktiskt gick rätt bra
- Gått hem från skolan med jackan i handen (!)
- Ätit nyttigt mellanmål på första gånge sedan forever.

Och nu sitter jag ute och solar och lyssnar på min ambitiösaste playlist ever. F i n t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0