I-landsproblem, much?

Alltså.. det här med lov är nog inte så bra för mig. Jag gör så himla mycket onödigt då.
För det första sover jag i sisådär elva timmar, vilket kanske inte är så vettigt.
När jag stiger upp äter jag fil med hasselnötter och väldans sockrad müsli, samtidigt som jag kollar på Scoobydoo eller något annat givande.
Sådär ser alla morgnar ut.
Idag hade jag ju inte så mycket för mig nu på morgonen (eftermiddagen?) så med tanke på att jag faktiskt skulle träffa människor idag började jag rota i sminket.. Aldrig en bra ide när jag har för mycket tid. Jag börjar kladda och tycker det är skitkul så nu är jag alldeles översminkad.
Och garderoben ska vi inte prata om.. Jag blir ju lätt lite överentusiastisk när jag har varit så himla dressed down så länge (gigantisk rutig skjorta och leggings är min uniform på lediga dagar) så tar jag gärna i ordentligt. Fluffiga röda kjolen, it is!

Men ja. Det finns väl värre saker i världen än att sticka ut lite grand.

Det är väl värt att klä upp sig -  i eftermiddag ska jag möta upp lite tjejer från klassen (har dock ingen aning om vem som kommer - det kallas planering!), vi ska köpa godis, och sen ska vi ha lite Gossip Girl-maraton är det tänkt!
Aldrig fel.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0