I guess I should be laughing at the sorry state I'm in

Det började ju snöa på rätt många håll igår. Min första tanke var ganska så rätt och slätt WHAT THE FUCK? Men jag gav upp rätt snabbt och insåg att det finns ingenting, ingenting alls, jag kan göra för att påverka vädret, och därmed är det helt bortslösat att vara irriterad på vädret.
Jag var ute och gick med NMEs mixtape-låtar i öronen, och då började det givetvis att snöa. Flingorna var gigantiska mutantflingor och jag hade ganska kul där för mig själv. För visst är jag inte mognare än att jag gick och försökte fånga snöflingor i munnen? (Ja, det är lugnt. Jag gick på ett väldigt folktomt ställe.)

Det var inte förrän jag kom in igen som jag kom på att snön kanske innehöll livsfarlig mutant-eisfjällajökull (nej, jag försöker inte ens lära mig namnet/stavningen)-aska!
Det hade jag rätt kul åt.
Mogen tjej.

(Outcast - Timo Räisinen, fett fin låt det där!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0