Ett fantastiskt spännande och intressant inlägg om min kväll.

Fotboll på tv. Känns väl inte sådär jättekul om jag ska vara ärlig.. Liksom, vad fan är fotboll när man har Gossip Girl, Top Model, 90210??
Så jag tar skydd på mitt rum och sitter och gör inte så mycket alls.
Sitter och lyssnar på finkusins spotifylista, har suttit och spelat gitarr och sjungit men nu blev jag lite trött..

Nu har jag flera alternativ.
Jag kan poppa popcorn, med obscent mycket salt och smör, och sätta mig och kolla på en film.
Eller så kan jag vara lite nyttigare och göra lite dip och skala lite morötter. Sätta mig med en bok och lite fin musik.
Sängen lockar lite grand men alltså.. Jag gick upp vid kvart i elva. Tvivlar starkt på att jag skulle kunna somna vid tio då, faktiskt.

Men alltså.. Med tanke på att jag redan har sett en film idag så kanske jag ska vara lite sensible för en gångs skull och lääääsa. Det är ju faktiskt rätt mysigt det med.
Speciellt när jag är sådär inte alls kulturell och läser böcker som man ska läsa. Jag orkar bara ungdomsböcker nu, sådana som man läser ut på en helg. Orkar inte med någon smart eller creddig litteratur nu..

(Jag älskar för övrigt hur fantastiskt sammanhängande och givande mina inlägg är när hela texten går ut på att jag ska bestämma mig för någonting och bara sitter och funderar samtidigt som jag skriver. Det blir så himla rafflande läsning!)

Och alltså förresten. The Mary Onettes – Void är så sjukt jävla asbra just nu känner jag bara!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0