Dagens lista

Idag har jag ju ändå hunnit med en del. Jag har...
-snoozat mindre än vanligt
-fixat mig på ett rätt skumt sätt (säckiga myskläder + jättemycket smink)
-traskat till min gamla högstadieskola och känt mig väldigt gangsta i mina mysbyxor
-haft genrep till dansföreställningen
-pratat med random nice folk
-sett en del äckligt sjukt jävla asduktiga dansare
-suttit ute på en gräsmatta och ätit pastasallad som ett annat stolpskott i gråa mjukisbyxor, gigantisk lila tshirt, och grå mössa medan hela gymnasiet gick förbi precis där. Smooth och smidig, ohyes.
-haft föreställning för fyrorna, sjuorna och treorna (random? Ja.)
-känt mig slapp och sunkig i mjukiskläder.
-accepterat att det är så det är att leva om man dansar street och jämför sig med ultrasöta graciösa jazzdansare med sjukt söta sailor-outfits.
-dött av värmeslag när jag dansar i mysbrallor, converse, linne, ett linne till, t-shirt, tjock hoodie, dunväst, mössa och avklippta fingervantar. Varmt? Typ, ja.

Men alltså, fast att det kan gå lite lagom långt åt helvete och fast att jag kan känna mig rätt kass är ändå hela grejen md dans jävligt partaj.
Nu peppar jag heldag imorgon för ettorna och tvåorna och allmänheten! Nervöst? Typ, ja.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du var jätteduktig :)

2010-04-16 @ 15:01:47
URL: http://frictionhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0