Bara andas, sova och andas

Melodramatiska måndag, alltså!

Eller det är väl mest jag som är. Jag har ju en tendens att överdriva lite smått när jag är less. Då är det inte bara så att jag är på dåligt humör, då är hela livet åt helvete. Om någon undrar, i alla fall.
Men jag kan ju säga såhär, att man ska väl inte ta allt jag säger på för stort allvar direkt. Jag har fantastiska humörsvängningar.  You'll have to excuse me, eller så.
Jag blev lite uppmuntrad av en fin vän, spelade lite gitarr, gick en promenad i en och en halv timme, och nu mår jag lite bättre. Jag mår aldrig sämre av att gå ut med fet musik i öronen och rensa tankarna. Tänka på allt och ingenting och bara andas... Jag behöver det ibland.

Så nu sitter jag här och lyssnar på fin musik (Delphic, Eight Legs och Markus Krunegård är finast idag), tjuvar påskgodis som blev över fast att jag inte borde, och bara är.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0