There is a drumming noise inside my head, it starts when you're around

Häj!

Idag är det fredag och jag är glad. Jag springer runt här hemma, dricker svartvinbärssaft i myskläder, utbyter absurda anekdoter om skolan med vänner över msn, lyssnar på spotify på hög volym.
Härligt!

Eventuellt ska jag också ta tag i mitt liv. Då ska jag baka kladdmuffins, alternativt städa mitt rum. Jag börjar få svårigheter med att gå runt i rummet utan att riva ner saker, eller gå på dem. Och så kan man inte riktigt se mitt skrivbord under alla saker. Eh, ja. 

Sedan har jag en del läxor att göra i helgen... Jag tror att nästan hela innehållet av mitt skåp ligger i min ryggsäck (!) just nu.  Känns lite surt att få ont i axlarna av något så icke-estetiskt tilltalande.
jag har nämligen redogört min teori om att "man kan ha ont i fötterna om man har typ värsta snygga heelsen på sig, då har man ju ont men man är snygg, har man ont i ryggen på grund av en ful ryggsäck är det ju en lose-lose situation".

Men ja. Idag lyssnar på Drumming Sonr med Florence + The Machine idag, så fin.

Snart ska jag fredagsmyyysa och se idol!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0