Spent a week in a dusty library

Just nu sitter jag på bibblan. Har slutat skolan men har givetvis baslektion klockan 4.10. Så jag får snällt vänta cirka 50 min på både måndagar och tisdagar nu (har gitarr på tisdagar, typ 50 min efter att jag slutar).

Man kunde ju tro att det är skitbra att jag har dötid HELT ENSAM här på eftermiddagarna, så att jag får lite pluggande gjort. Men det är tyvärr inte så himla troligt eftersom datn följer med överallt.

Känns liksom snäppet mer troligt att jag kommer att sitta och slösurfa i en kvart till, istället för att typ.. översätta spanska dialoger.

Annars, så sitter jag också och äter äpple. Sjukt gott, men tyvärr inte så passande på ett bibliotek.
Det är totalt jävla knäpptyst, utom typ två pensionärer som smyger runt med sina foträta skor & prassliga byxor.
Då känner man sig lite smått uttittad av alla klimakteriehäxor, förlåt, bibliotekarier när man sitter och käkar äpple från fina Hannas trädgård och känner sig ungefär som han i idol.

Men det funkar.

Nu ska jag ta mig ner till lokalen (som jag antagligen inte kommer att hitta till) och spela bas.

PUSS!

Förresten. Lyssna på French Navy med Camera Obscura.. Hur fin som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0