Godnatt mina vänner

Och förresten, det där med orienteringen. Det har sina ljusa sidor.
Om man bortser från den, så kommer min dag vara makalöst soft.
 Jag har sovmorgon (på grund av att jag är ett retard när det kommer till musikteori och inte är med i den duktiga gruppen), matte, hål i två timmar, och sedan.. orientering.
Så det är väl smällar man får ta.

 När jag kommer hem imorgon har jag också en massa grejer som verkligen måste ordnas upp. Jag måste verkligen börja med mitt naturkunskapsarbete (så dödligt trist att jag inte orkar kolla på det ens) som dessvärre ska lämnas in på fredag, så jag är ganska illa tvungen.
Sedan ska jag gå till banken och ta ut pengar från sparkontot, att ha till helgen. Jag ska nämligen ut och resa.. Till Växjö! En mycket saknad vän bor där. Går i skolan och friidrottar.
För övrigt känns det helt stört att känna jämnårigt folk som har egen lägenhet och bor själv.. men så är det. Så jag och mina vänner ska dit och överta hennes rum i helgen. Kommer bli så awesome, det känner jag på mig.

Men nu.. så borde jag väl lägga mig. Har haft ett mycket tungt idrottspass i skolan (ja jag är otränad men det var inte bara jag som sa att det var jobbigt jag loooovar!) och sedan streetdans. Så jag är lite smådöd nu.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Friduttiz

MirrizPirriz, fyyyfaaaan vad jag älskar dig fetsnygg!!!!! Ska bli döskoj att ni kommer hit, för jag älskar er mest typ asså....för ni är så fula <3

2009-10-01 @ 14:25:50
Postat av: lelle

Orienteringdag... kuligtkuligt;) Gick det bra?

2009-10-01 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0