Everything is going wrong, but we're so happy!

Idag är det torsdag, det är sjukt vad veckorna går fort när man har roligt.
För det måste jag faktiskt säga att jag har, där på ESMK09 (som faktiskt är lite jobbigt att skriva på alla papper) i Gislaved. Roligt, alltså.

Och det regnar våldsamt mycket utanför fönstret, jag är trött i hela kroppen, men jag är glad ändå. Kanske för att det är fredag imorgon. (Jag är bra på att trolla bort tankarna på alla läxor vi har i veckan sedan)

För övrigt, så går jag runt i ett konstant läge av plågsam träningsvärk. Men inte ens det gör någonting.
Träningsvärken beror på att jag just nu har dans på schemat tre gånger i veckan (65 min, 80 min & 120 min). Eftersom mina muskler är i stort sett obefintliga så får jag ganska mycket träningsvärk av att göra en massa styrkeövningar. Säkert inte särskilt jobbigt för andra, men jag har som sagt inte mycket muskler att skryta med.

Så då funkar det så fint att jag dansar på måndagar, har träningsvärk fram till onsdag, dansar på torsdagar, får träningsvärk, bättrar sedan på värken med ett tvåtimmarspass på fredagen. Förra veckan hade jag stora svårigheter med att röra mig på fredag eftermiddag.

Men det är härligt! eller något.

Dagens planer: öva bas & gitarrläxa, städa rummet, kolla Hype.


Och så bjuder jag på en bild på hur det kan se ut när en trött Miranda sitter i köket och skriver.
Bara för att suddiga webcambilder utan syfte är kul.



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Träningsverken kommer nog bli mindre med tiden, när musklerna inte är obefintliga längre haha ;D



Imorgon kommer jag igen, no quiero estar enfermo nada más! Haha är med rätt bra på att trolla bort alla läxor, sen kommer jag på dom igen och får världens sämsta samvete efteråt (är det normalt?) Haha :D Men vi ses :)

2009-09-03 @ 21:12:39
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0