You set my soul alight

Okej jag känner såhär.. Idag är det en bra dag. Vet faktiskt inte varför, men allt känns fint.

Jag slapp ju träna - det är alltid positivt.
Eller alltså, det tycker kanske inte alla. Men som jag sa till en fin vän på msn:
Jag tänker inte träna förrän jag har hittat ett sätt att träna som inte ger mig dåligt självförtroende, fysiskt ont, eller panikångest.
Det har jag liksom inte gjort än. Eller ja, förutom dansen. Men det är jag ju inte så bra på så de faller lite halvt i den första kategorin.

Jag lyssnar på Muse och inser ännu en gång hur fucking briljanta dom egentligen är. Är ännu mer taggad på att se dom om typ.. 12 dagar. Can't wait!

Jag har inte långt kvar att läsa i min svenskabok. Stor i Käften är inte särskilt bra.. Den är nog bättre när den är slut. Då känns det fint att den är det snart.

Jag var nöjd med dagens outfit idag. (JA, sånt kan faktiskt göra min dag.)

..sedan finns det ju saker som drar ner dagen.. som spanskläxa som måste göras en tvätt som borde hängas, disk, gammal vanlig prestationsångest inför det mesta, och så vidare.

Men livet känns ändå ganska härligt just nu, faktiskt.

(Muse - Supermassive Black Hole)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: lelle

11 dagar idag:DD

2009-10-13 @ 11:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0