That's what you get

Hm. mitt internet har strejkat hela eftermiddagen. Eller, jag satte mig och tänkte "nu jäävlar, ska jag skriva mitt historiearbete!". Sedan loggade jag in på msn, facebook  och gjorde en massa annat.
Sedan slutade internet funka och jag fick ett bryt. Säkert karma som fick mig för att jag inte gjorde vad jag skulle, haha.

Jag lånade mammas data och tänkte att jag verkligen skulle skriva nu.

Hm. Det blev kanske lite som det blev. Har skrivit lite uppenbara fakta sådär, lite inledning for retards, i typ en halv sida. Nu måste jag hitta riktig fakta, och det är där det faller för mig.
Jag tycker inte om fakta. Jag tycker inte om källor.
När det handlar om att skriva en uppsats om någonting och jag får tycka lite hur jag vill, då funkar det. Jag kan flumma runt i flera sidor och få bra betyg.
Gäller det cold hard facts är det värre. Jag är dålig på att hitta det jag letar efter och dålig på att skriva in det i en text som inte låter jättetrist.

Så jag antar att det här kommer gå lite som det går.. Sen känns det ju lite sådär när man har press på sig & läraren tycker att detta är en chans att "visa vad man går för" om man satsar på höga betyg.

Men äh.

Jag känner mig lite nöjd i alla fall, jag är klar med mitt naturkunskapsarbete och orkar inte riktigt bry mig sådär jättemycket.

Nu tänkte jag gå och lägga mig. Imorgon är en ny dag.

Då måste jag för övrigt dammsuga eftersom mitt golv har en massa torkad mossa på. Tack vare skogsutflykten med naturkunskapen förra veckan. Paaty.

Okej, nu svamlar jag.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: linnea

Apropå ingenting så ska The Horrors vara förband till Muse om en vecka och en dag:)

2009-10-16 @ 16:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0