Taggad

Det känns som att den här tiden kan bli bra.

Imorgon ska jag träffa vänner, äta kycklingsallad och tjööta en himla massa som vanligt.. Sen ska jag slappa. Eventuellt komma någonstans på min Historia.

(tycker förövrigt att det är jätteroligt när folk frågar vad jag gör och jag säger "skriver historia")

Söndag, en jävla massa ångest och historiearbete.

Sedan, en vecka i skolan. Inte en enda idrottslektion (det älskar jag!), en konsert från någon folkhögskola vid något tillfälle, och ledig på fredag.

DÅ SKA JAG TILL STOCKHOLM!!

Jag är så galet peppad så det finns nästan inte. Då blir det höstlov, jag ska till huvudstaden, på lördag ska jag till hovet för att se Muse.

Jag har börjat tagga järnet redan.. Är så exited. Sjukt underbart. Ståplatser. Jag ska stå långt fram och hoppa, sjunga med och typ.. dö av pepp.

På söndag åker jag hem igen. på måndag träffar jag förhoppningsvis fina Frida..
Och på tisdag åker jag till London.

fast att jag egentligen måste ägna typ.. två hela dygn åt att skriva om nunnor på medeltiden just nu, så käns livet ganska fucking awesome just nu. 

& nu ska jag sova.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0