People so busy, makes me feel dizzy

Okej. Jag känner mig ambitiös nu.

Okej. Det är bara för att jag får mycket mer onödigt gjort när jag har läxor att göra. Det mesta är ju roligare än naturkunskap och matteuppgifter.

I alla fall. Jag har gjort en ny spotify-playlist. Den heter "gammalt".

Bakgrunden till varför jag gjorde denna är att jag fick ett infall för några dagar sedan, och kom på att jag pretty much inte lyssnar på någon gammal musik. Jag lyssnar mest bara på musik som gjordes typ.. efter 2006. Haha. Jag kom på att jag kanske borde bli lite.. uppfostrad och kunnig om annan musik nu.

Så jag tänkte fråga, om någon har bra tips på gammal musik. Gärna döingar, det gillas.

Eller, okej. Typ.. musik som gjordes innan -98 är gammalt.
Såatteh. Gammal musik! Det vill jag ha. Kanske blir det höstens finaste playlist. Jag kan ju nästan få lite ångest över hur mycket bra musik jag har missat. Bara för att jag inte var född.

Okej, nu svamlar jag. Men ja. jag har ju inga breda kunskaper om bra, gammal musik. Så tips mottages gärna. Än så länge har jag cirka... 5 låtar - the Ramones och The Kinks.
Problemet är ju att det finns så vansinnigt många låtar med varje band. Det här kommer ta tid.

Nu lyssnar jag på Sunny Afternoon med The Kinks. Fint!

Kommentarer
Postat av: Hanna Bogren

Ja, Bon Jovi har ju en hel del gamla godingar :P

2009-10-08 @ 23:02:12
URL: http://hannapannaz.blogg.se/
Postat av: lelle

Ta några gamla trevliga med typ Bubbles eller Spice Girls:) Eller det som kent gjorde innan -98.

2009-10-09 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0