Moody tuesday

Uhm.

Idag ska jag sysselsätta mig med följande:

- lära mig ord som jag egentligen kan (engelskaglosor)
- räkna onödiga tal (ligger efter i matteboken, ett antal sidor att göra)
- skriva om en vansinnigt spännande exkursion ut i barrskogen (naturkunskapsinlämning)
- skriva om nunnor på medeltiden (historiainlämning)
-
sitta och öva på intervaller/läsa noter så att jag inte framstår som ett retard (musikteori)
- öva på arpeggion ellervaddethette och nåt annat som jag inte kan för att inte framstå som ett retard (gitarr)

Hoppas ni har en lika trevlig tisdagseftermiddag som jag..
Jag ser ju redan nu att min kommer bli alldeles jättetrevlig. Mmmh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0