Kommentarer

Idag på tåget hem från Växjö (jag tänkte skriva något om min vistelse där.. men jag orkade inte. Jag låtsas att jag kommer att ha massor av energi imorgon till att göra det.) så blev jag och mina vänner mycket filosofiska och vi sa så mycket genialiska saker. Sedan satt vi och skrattade åt ointelligenta saker som andra människor hade sagt (jag ÄLSKAR mysiga saker!!).
Fast då kom jag på att vi kanske inte ska säga nåt, egentligen.

"Ja alltså om jag ska göra nåt som jag verkligen inte vill göra, då tänker jag typ, okej, var positiv, du kommer inte att dö i alla fall,"

"Men precis! Liksom egentligen är det enda som kan hända att du dör och det gör man inte. Eller bara när man är gammal."

Jag skyller på sömnbrist. Det funkar till det mesta nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Mycket smart sagt haha :D Haha altså har du sett toaletten? Det finns INGA toaletter här azzzå! (står framför toalettdörren). :D

2009-10-05 @ 22:35:26
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0