Jag får liksom ingen ordning

Nu sitter jag på biblioteket och dödar tid. Pepp på att det BARA är en halvtimme tills min gitarrlektion börjar nu!! Eh.. eller något. Finns typ.. ingen kvar på skolan nu. Alla har slutat, eller har lektion. Så nu sitter jag här med min dator, alldeles ensam. Synd om mig? Ja. Nja. Mest för att jag har så tråkigt. Och för att jag kommer att faila så fucking hårt på min gitarrlektion som börjar om.. okej, 29 minuter nu!! Woop.

Sen känns det lite sådär, att jag har samhäll till imorgon och inte ens orkar göra den. Då sitter jag hellre och dödar tid. Liksom, jag ska skriva en tidningsartikel om demokrati.
För det första, så är jag inte i närheten av teknisk nog för att kunna skapa något som ens påminner om en tidningsartikel.
För det andra, så känns demokrati som ett ganska stort område.. Vet inte alls var jag ska börja.. eller fortsätta, eller sluta, för den delen.

Det som kanske är mest fail, är att jag känner att jag inte bryr mig så himla mycket om att jag är lite smått misslyckad i så många områden i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0