Hello Kitty är snygg

Idag på svenskan fick jag korten som vår fina fotografhanna tog under Växjövistelsen.. Jag ska inte lägga ut alla. För det första ser vi helt störda i huvudet ut på de flesta (men okej, det var kanske meningen) och så har vi mest våra skämt som ingen fattar.. Det räcker att vi ser en bild, säger "IDOLJURYN!" och alla börjar asgarva, eller att vi kollar på våra dagens outfit- eller chillferre-bilder, men jag tror nog att vi är ungefär de enda som tycker att det är kul, haha.

I vilket fall, så finns det en asläcker bild från bussen hem, som jag känner att jag verkligen vill dela med världen.


(Koncentrera er mer på den gigantiska och skitläckra väskan i mitt knä, mindre på min smått efterblivna blick bakom denna väska.)

Och nu, så ska jag göra mitt bästa för att försöka förstå min gitarrläxa.. tror att jag kind of förstår första takten.. har bara elva kvar nu. Plus dom där jävla 9-ackorden som jag inte riktigt kan få att låta bra. 
Peppad på att lektionen är imorgon, oh yes. 

PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0