Eyeliner i mitt hjarta

Alltsa jag kanner att den har bloggen har blivit en ganska vardelos och sjukt trist "det har har jag gjort idaaag"-blogg. Men sen kommer jag pa att jag egentligen inte bryr mig sa mycket & mest skriver som ett tidsfordriv.

Anyway. Tankte bara rapportera att jag kom in i the halloween spirit idag och spokade ut mig lite smatt, pa mitt satt. Korde pa min rosa rosett, snelugg, och en massa smink. Stod i hundra ar och sminkade imorse, i brist pa battre sysselsattning. Det resulterade i en himla massa eyeliner - ni vet Amy Winehouse?? Typ sa. Inte riktigt, men ungefar. Hehe.
Men ja, plus lappstift som matchde den knallrosa rosetten. Jag tog faktiskt bilder, men jag vet inte var dom ar.

Nu sitter jag och tanker.
Tanker pa att hon som dansar i Strictly Come Dancing pa tvn har en himla fin klanning pa sig.
Tanker pa att jag ar sugen pa choklad och funderar starkt pa att springa och hamta den.
Tanker pa att jag maste springa ut imorgon bitti nar jag har vaknat, till narmsta affar som har oppet och be till gud att de har tamponger. Tjejveckor som overraskar en pa semester i ett hus dar det bara bor man ar inte kul alla ganger (ja, jag VET att alla sakert ville veta det ;D).

Men nu ska jag val springa och hamta min kara choklad. Eller nagot.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Med vad tog du bilder pa dig?

2009-11-01 @ 21:35:15
URL: http://callmecrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0