Svenska bokstäver, rosetter & choklad.

Just nu kanner jag definitivt avsaknaden av svenska bokstaver. Men vad gor man? Jag klagar inte. Jag har det underbart i London. Desvarre har jag rakat shoppa upp alla mina pengar. Idag ska jag be pappa ta ut lite pengar, sa att jag kan ga loss pa marknaden.

Åh herregud, jag tror att jag slår något sorts rekord i teknisk intelligens! Jag gick ner på aktivitetsfältet (okej jag kallade det startranden innan.. så teknisk är jag..) och ändrade till svenskt tangentbord!

Flääshigt.

Anyways. Igår lade jag pengar på ett par sulor till mina nya gubbskor, och en rosett. Jag känner att jag har utökat min rosett-samling under tiden jag har varit här. Jag tror att jag har köpt en ny rosett för varje dag, hahaha. Den jag köpte igår är nog min favorit. Den är stor och ganska over-the-top, knallrosa, i spets med lite bling i mitten. När jag kommer hem ska jag ta kort på hela min rosettsamling tror jag. Åh jag blir glad när jag tänker på det, älskar mina rosetter.

Men nu ska jag gå och duscha, sedan äta lunch (fish & chips, vad annars?), och sedan gå runt på marknaden hela eftermiddagen. Älskar verkligen att gå runt där, kan göra det hur länge som helst. Kommer med ganska stor säkerhet köpa en massa onyttigt också. Jag flippar verkligen ur när jag är semester, äter hur mycket choklad som helst (och jag älskart!). Köper nog en cookie lika stor som mitt huvud eller en våffla med choklad på (går förbi sådana stånd ibland och det luktar så gott så jag dör lite.)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Frans

Jag skulle DODA for att vara i London nu! Nasta ar blir det en storstad for mig, aldrig mer charter..

2009-10-31 @ 11:17:37
URL: http://katrinsgoodiebag.se/blog/frans
Postat av: Leonard

Härligt :D Haha teknisk du är Mirran! Altså nu är jag seriös för den knappen hade jag aldrig hittat, haha :D Men ha det bäst, ses om några dar!

2009-10-31 @ 14:41:51
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0