Vad jag borde, vad jag måste, och vad jag ska.

Tandläkarväder ute idag. Men det gör inte så himla mycket, to be honest.

Idag är planerna att jag ska hinna med en del. Faktiskt.

Ska träffa fina maffian någon gång idag. Efter lunch. Då kommer jag på nu att jag kanske borde äta någonting till lunch nu snart eftersom alla andra skulle det. Fast äh. Jag åt ju frukost nyss så jag kanske kan räkna det som brunch. Eller något.

Sedan måste jag verkligen komma igång med min packning också. Har kanske kommit en bit eftersom jag och min OCD har skrivit ner en outfit-planering sju av åtta dagar, men ändå. Känns som att jag har en bit kvar. Typ en ganska lång bit.

Och sen skulle det ju vara lite trevligt om jag kunde städa upp lite i mitt rum innan vi åker också.

Så jag borde ju verkligen komma igång, känner jag. Eftersom vi åker iväg till Landvetter någon gång inatt. Flyget lyfter någon gång tidigt på morgonen, så för att hinna komma dit i tid måste vi åka omänskligt tidigt. Fast.. när destinationen är London så gör det faktiskt inte så himla mycket.

Okej, kanske dags att komma igång med något nu.

Ha det så jävla fucking awesome nu för det ska jag!! (förlåt för svordomar men jag är hyper :'D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0